Na dnešní tiskové konferenci v plzeňské restauraci Gondola jsem otevřeně řekl, proč rozjíždím billboardovou kampaň proti kmotrovi Romanu Jurečkovi a bývalému ministru spravedlnosti Jiřímu Pospíšilovi. Odstavením Jurečka od veřejných peněz by vydělal nejen kraj, ale celá republika.
Billboardy a bigboardy, které od středy budou viset v Plzni, mají své skryté významy. Jak je všeobecně známo pan Jurečko se věnuje pestování koz, má dvě hugo a bosse. Já považuji za zásadní, aby voliči viděli, kdo tady vodí a kdo tady dojí. Ten dvousmysl je zde zcela záměrně.
Plzeň obchází strašidlo
Na vlastní kůži jsem se přesvědčil, jak strach z kmotra Romana Jurečka obchází Plzeňský kraj jako strašidlo a dokonce dusí podnikání a příliv investic. V centru Plzně jsem si chtěl pronajmout hospodu Caffé la Rose, když se ale majitel dozvěděl, že jídelní lístek a dekorace má být vedena v protijurečkovském duchu, odmítl podepsat smlouvu. Zrovna tak jsme chtěli vyvěsit billboardy a vylepit reklamní poutače v plzeňské MHD. Agentura poskytující tyto služby nejdřív ochotně souhlasila, ale když se dověděla, že se poutače týkají Jurečka, inzerci odmítla.
Čtěte také: Plzeňský Moravec s Pospíšilem mě málem dohnali k slzám
Kampaň ODS je dvakrát nákladnější
Krajský manažer ODS Michal Šašek před časem uvedl, že kampaň strany v Plzeňském kraji stála 3-5 milionů korun. Já jsem si nechal zpracovat reklamní studii, z jejíchž výsledků vychází, že kampaň ODS stála minimálně 8 milionů korun, tedy dvakrát tolik, než ODS oficiálně uvádí.
Psali jsme: