To, že roste prodloužená Místecká v Ostravě, mě nenechává chladným. To snad pan ministr nečte historické materiály, proč se výstavba této silnice zredukovala?? Nebo potřebuje utratit peníze, které by jinak neutratil. Všichni místně a problematiky znalí vědí, že tato komunikace je jen částí celého logického celku, kterému chybí tzv. Prodloužená Místecká III de facto 300m úsek mezi bývalým stadiónem Kotase a sportovní halou, kde do dnešního dne není EIA (posouzení vlivu na životní prostředí) a kromě řešení drahého tunelu za několik miliard, na který tento stát nemá a nebude mít peníze, řešení neexistuje.
Jak vidno pan ministr jde stále více na ruku požadavkům zhotovitelů a na místo, aby připravoval nové úsporné stavby a hledal úspory, postupně pouští sporné již zasmluvněné stavby. Jen čekám, kdy začne pouštět tzv. Hřebíčkovy miliardy, které jsou historicky podivně vysoutěžené za ceny roku 2010, kdy byl stavitelský boom. Z nynějších kroků ministerstva úplně čiší symbioźa mezi vedením ministerstva a zhotovitelskou sférou reprezentovanou právě největšími společnostmi, které peníze daňových poplatníků ve formě dividend odesílají do svých zahraničních matek. Tak trochu to má paralelu s naším bankovním systémem.