Od Moose jsem jiné hodnocení nečekal. Dobeš jej vrátil do sedla

22.11.2012
Od Moose jsem jiné hodnocení nečekal. Dobeš jej vrátil do sedla

Ministr dopravy Pavel Dobeš předal premiérovi Petru Nečasovi k datu 3. prosince demisi. Jeho odchod z čela ministerstva si vyžádala jeho vlastní strana LIDEM. V těchto dnech dochází k bilancování a hodnocení Pavla Dobeše a jedno z nich mě opravdu pobavilo.

 

 

Postaral se o něj bývalý ministr dopravy v Tošovského úřednické vládě Petr Moos: 

Přínosem Dobeše byla zejména konsolidace Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD), které se po bývalém ministru Vítu Bártovi nacházelo téměř v rozkladu," řekl Petr Moos z dopravní fakulty ČVUT.  

Jistěže pan Moos nemůže říct nic jiného, než že MD potažmo ŘSD bylo po působení ministra Víta Bárty v rozkladu. Démonizace mé osoby mě nebaví a myslím si, že každému inteligentnímu člověku už musí hlodat pochybnost v hlavě jak to doopravdy je:

Podařilo se mi rozložit kartel Velké Pětky stavebních firem s akademickou obcí ČVÚT a s ministerstvem. Jedním z kroků ministra Dobeše bylo znovuobnovení této historicky funkční linky. Dobeš připravenou dokumentaci pro výběrové řízení na zhotovitele, dal k připomínkám právě profesorům z ČVÚT, kteří ji bez ostychu rozeslali právě 5 největším českým firmám k interním připomínkám, a až si tyto firmy, všechny ovládané zahraničním kapitálem, vše zpřipomínkovali, tak to pan Ministr Dobeš teprve vydal. Bohužel i přes tento postup tam nasekali chyby, a do dnešního dne tanečky s neustálým odkladem termínu vyhlášení tendru není nic jiného, než jak najít cestu aby to vyhrál ten "nejlepší". 

doporučujemePorubova odpověď HN: Je to účelová kampaň proti mně, v pozadí je D47

Je mi jen líto, že se nám pavučiny nepodařilo více nastříhat, protože v civilizovaných zemích se tomuto jednání říká Kartel a není úplně v souladu s právem. Proto se také veřejnost v různých žebříčcích vnímání korupce a jiných ukazatelích může dočíst, jak se propadáme už za spoustu afrických zemí.

Ve funkci ministra dopravy se mi podařilo cenu silnic zlevnit o 2,5% a cenu železnic dokonce o 5%. Celkově jsem daňovým poplatníkům ušetřil přes 7 miliard korun. 

 

související: 

Sdílení

NEJČTENĚJŠÍ

Nabídli mi Babiše za 200 000 EUR, odmítl jsem

Dostal jsem e-mailem velmi zajímavou „ponuku“ od nejmenovaného pána ze Slovenska. Ten mi nabídl ke koupi ...

Okamura: Pospíšil se mi kvůli exekutorům vysmíval. Až pak jsem se dozvěděl, s kým kamarádí

Na politické debatě s občany v pražských Bohnicích se v pondělí večer představil předseda Hnutí Úsvit ...

V médiích

Klasnová nemohla nereagovat na manipulaci ze strany iDNES

Babišova MF Dnes v dnešním vydání píše, že hlasování o rozpuštění sněmovny se přesouvá z pátku 16.8. ...

Deník.cz: Bárta v Turnově odměněn potleskem za snahu R-35

Bezpochyby nejočekávanějším bodem programu čtvrtečního zastupitelstva bylo vystoupení poslance Parlamentu ...

Kde se píše o VV 17. kvěna

Deník Víta Bárty

Komise k D47 jako prubířský kámen: Protikorupčníci natřeli veřejně Birkeho a Sobotka mlčí

Jako bývalý ministr dopravy se zájmem sleduji, jak se iniciativy „Vraťte nám stát!“ a „Veřejnost proti ...

Ťok, Ťok: Taky si ťokáte na čelo? Babiš se musel zbláznit

Když jsem se dnes z novinářské fleše dozvěděl, že Antonín Prachař na postu ministra doprav končí, řekl ...

Za nárůst dluhu poděkujte Prachařovi s Babišem. Ze státního rozmazlují stavitele

Ministr dopravy Antonín Prachař ve včerejších zprávách ČT uvedl, že se nebojí, že by pro svůj resort ...

Na začátek stránky