Na dnešní tiskové konferenci svaloval Pavel Dobeš vinu na bývalé vedení ministerstva dopravy potažmo ŘSD, že časovou tíseň podání arbitráží zavinila údajná jejich nekomunikace se společností Eurovia. Opak je pravdou.
Byl to Pavel Dobeš, kdo v lednu udělal nestandardní pracovní komisi bez účasti tehdejšího ředitele ŘSD, byl to Pavel Dobeš, který v lednu vystoupil v Ostravě na setkání s Eurovií a prohlásil, že se dohodnou.
video z tiskové konference v Ostravě zde
Na základě toho jmenoval Dobeš komisi na Ministerstvu dopravy, v jejímž čele stanul státní tajemník Dan Bártek, i přes jeho usilovnou snahu Eurovia stále nekomunikovala ani s touto komisí.
Byl to naopak René Poruba, který u Eurovie písemnou formou uplatňoval jednotlivé závady již od listopadu 2011 a s Eurovií několikrát jednal. V březnu společnost Eurovia obdržela opakovaně celkový souhrn 901 vad na D47, který byl reakcí na to, že Eurovia nereagovala na veškeré reklamace, která do té doby byla uplatňována písemně ze strany tehdejšího vedení ŘSD.
více zde:
Stačí přestat zapomínat a podívat se na události tak, jak šly skutečně za sebou. Myslím, že s odstupem času je každému jasné, kdo komu házel klacky pod nohy.
související: