Není to tak dlouho, co se ŘSD ve svých vyjádřeních dušovalo, že udělá maximum pro to, aby byli řidiči používající D1 po dobu její rekonstrukce, co možná nejméně omezeni. Dnes si můžete přečíst, že ŘSD zvažuje noční uzavření dálnice kvůli hromadné demolici mostů. Co zatím vězí?
Pokud generální ředitel Davida Čermák uvažuje o úplném zavření této dopravní tepny a zároveň to považuje za nejmenší omezení řidičů, tak by se měl vrátit do systému našeho vzdělávání, z kterého mu chybí základní znalosti, jak nám běžným občanům dokazuje dalším a dalším svým krokem.
doporučujeme: Nevyhovuje nejistota Čermákovi? Vyhodil dva ředitele milionová zakázka míří k Eltodu
Jak je možné, že v původní dokumentaci pro soutěž zvláště její části zabývající se organizací výstavby, bylo jasně definováno, že se provoz na D1 nesmí po dobu výstavby zastavit, kromě krátkých úseků kdy bude docházet k přesměrování dopravy z pruhu do pruhu, či z jednoho směru do druhého? Co je to za první překvápko pro řidiče, a jaká další překvapení budou následovat? Zajímavé by bylo znát i motiv. A ty mě napadají jen dva. Buď prvotní zadání nevyhovovalo dodavatelům a máme na světě první Změnu během výstavby, a tedy nárok zhotovitele na vícenáklady, a ocitáme se zpět v dřevních dobách exministra Řebíčka. Nebo druhý a tím je zoufalá snaha Čermáka dohnat ztracený čas z loňského jara, kdy dal měsíc kartelu velké pětky prostřednictvím pánů profesorů z ČVÚT na přizpůsobení dokumentace, aby jim vyhovovala. Jak jsem již v minulosti na svém webu psal a k tomu doložil i důkazy.
související: Od Moose jsem jiné hodnocení nečekal. Dobeš jej vrátil do sedla
Nejsmutnější bude, že to je asi kombinace obou. Protože bezesporu pan Čermák je mistr v tom, aby vyhověl všem, kdo jej mohou udržet u kormidla. Ne nadarmo se mu v Poslanecké sněmovně přezdívá večerníček, od toho jak místo práce a řízení největší investiční organizace v zemi běhá od dveří ke dveřím a všude smeká čepičku a uklání se.
Čtěte také: